#32, Klenovszki János, trendek között kutatni egy élmény

Klenovszki János, 1999 óta az NRC market reserch cég alapítója és ügyvezetü igazgatója. "Kvalitatív és kvantitatív, online és offline kutatásokat készítenek, az üzleti problémára készített kutatási designtól, egészen az elemzésig."

Klenovszki János, 1999 óta az NRC market reserch cég alapítója és ügyvezetü igazgatója. „Kvalitatív és kvantitatív, online és offline kutatásokat készítenek, az üzleti problémára készített kutatási designtól, egészen az elemzésig.” Sok-sok kérdés merült fel a trendkutatás kapcsán, melynek megválaszolásában János segített. A mai modern vezetőknek a mindennapjait meg kell, hogy határozza, a trendkutatás, különben nem a megfelelő stratégiának megfelelően vezetik a céget.

Mely szektorok, ágazatok, amelyek különösen érzekenyek a trendekre? Hogyan tudnak vállalatok abból profitálni,hogy felismeik a trendeket?

További információk NRC https://nrc.hu/

InnoVilág Podcastok ITT

Szólj hozzá!

Ezeket hallgattad már?

Pistyur Veronika, Bridge Budapest, Oktogon Venture & Edisonplatform, mint Brandek, ahol a tudás értékké válik. Cél, egy olyan egymásra épülö üzleti világ kialakítása, ahol a tudás és teljesítmény a legfontosabb mozgatórugó. Egy olyan rendszer megálmodása, ahol a vállalatok egy közös érdekként tekintenek a jövő generaciójának motiválására és fejlesztésére.
Sára Barnabás, nemcsak zenei producer és Web 3.0 világ felfedezője, hanem a Musiverse NFT startup megalapítója. Célja, hogy a zenei világot és a digitalizációban rejlő lehetőségeket kiaknázza. 

Várj még! Iratkozz fel!

Szeretnél hétről hétre hallgatni minket? Iratkozz fel hírlevelünkre és ne maradj le az innovációs világ rejtelmeiről!